Уколико имате рекламацију у вези снабдевања водом,
Молимо Вас да следите следећи поступак да би сте обезбедили брже сервисирање ваше рекламације.
Пријава рекламације
контактирајте ЈП “ЈЕДИНСТВО”КЛАДОВО
телефоном, поштом, лично или е-маил-ом
Пошаљите писмо
комисији за спорна питања и упознајте комисију са проблемом.
Пошаљите писмо
Управном одбору
и упознајте их са проблемом.
Јавите се корисничком сервису, референту за рекламације 019 800 360, наплатна служба(од 08 до 14 сати, радним даном).
Референт ће примити рекламацију и заједно са потребним детаљима евидентирати на нашем компјутерском систему.
Након тога, отвара поступак решавања рекламације и прослеђује предмет надлежним службама.
Поступак се завршава у највише 10 радних дана, после чега Вас референт обавештава о томе како је рекламација решена.
Пишите на адресу:
Кориснички сервис
Референт за рекламације
ул. Дунавска 15
19320 Кладово
Србија
Детаљи из Вашег писма ће бити евидентирани на нашем рачунарском систему и прослеђени у надлежне службе, које након испитивања проблема дају одговор.
Наведите све релевантне информације и контакт телефон, тако да можемо да Вас што брже контактирамо.
Настојаћемо да дамо одговор у року од највише 10 радних дана, од пријема Вашег писма.
Алтернативно, контактирајте нас путем е-маил-а на следећу адресу:јпјединство@кладовонет.цом
Посетите нас у нашој дирекцији.
Саслушаћемо Вашу рекламацију и покушати да је што пре решимо.
Детаљи ће бити евидентирани на нашем рачунарском систему и прослеђени у надлежне службе, које након испитивања проблема дају одговор.
Настојаћемо да дамо одговор у року од највише 5 радних дана, након Ваше посете.
Уколико нисте задовољни одговором, упутите захтев у писаној форми, комисији за спорна питања.
У писму објасните зашто нисте задовољни решењем и пошаљите га на адресу:
Комисија за спорна питања
(назнака: рекламација)
ул. Дунавска 15
19320 Кладово
Србија
Ваша рекламација ће бити
поново обрађена и одговор ће Вам бити послат у року од највише 10 радних
дана.
Уколико сте незадовољни одговором нашег техничког директора, молимо Вас да се обратите Управном одбору нашег предузећа.
Управни одбор је делегиран од стране локалне управе и заинтересован је да заштити интересе наших корисника.
Писмо у коме детаљно објашњавате вашу рекламацију, са приложеним нашим одговорима препорученом пошиљком пошаљите на адресу:
ЈП “ЈЕДИНСТВО”КЛАДОВО
Управни одбор
(назнака: рекламација)
ул. Дунавска 15
19320 Кладово,Србија
Уколико Управни одбор буде сматрао да сте у праву, наложиће директору да спроведе решење, о чему ћемо Вас накнадно обавестити.
Међутим, уколико сте незадовољни одговором Управног одбора, морате потражити решење путем надлежног суда.
Надамо се да ће потенцијално спорне ситуације бити решаване без посредства суда.
Уколико желите да нам помогнете у настојању да унапредимо наш сервис, контактирајте нас и дајте Ваше сугестије и предлоге.
Ваши коментари су за нас извор драгоцених информација.
У циљу обезбеђивања најбоље могуће услуге, наши телефонски разговори могу бити снимљени.
Важне напомене !
1. Молимо Вас да при уплати на текући рачун,ОБАВЕЗНО наведете позив на број.
2. Рачун се односи на назначени обрачунски период,а износ за уплату приказује у пољу ЗА УПЛАТУ.
3. Уколико водомер није исправан,или уколико није извршено очитавање,задужење се врши на основу просечне потрошње.
4. Датум до кога треба да измирите обавезе је назначен као РОК ЗА УПЛАТУ.
Након овог датума зарачунава се законска камата.
5. У посебној напомени приказани су износ и датум последње уплате као и укупни дуг на дан обрачуна.
6. Забрањено је самостално мењање и окретање водомера у супротном смеру . Сваки овакав случај биће санкционисан искључењем са водовода.
ВАШИМ РЕДОВНИМ УПЛАТАМА ДИРЕКТНО УТИЧЕТЕ НА ЕФИКАСНОСТ И КВАЛИТЕТ ПОСЛОВАЊА НАШЕГ ПРЕДУЗЕЋА,ШТО ЈЕ ОД ОБОСТРАНОГ ИНТЕРЕСА
ЈП “ЈЕДИНСТВО”Кладово, Дунавска 15, 19320 Кладово, Србија